بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد
سرخط خبرها
بیانیه پایانی گردهمایی جمعی از بانوان انقلابی مشهد در روز قدس

بیانیه پایانی گردهمایی جمعی از بانوان انقلابی مشهد در روز قدس

  • کد خبر: ۲۲۰۲۰۸
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
سکوت و انفعال نهاد‌های بین‌المللی در جریان کشتار و نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط این رژیم در شش ماهه اخیر نیز نشان داد که جریان دفاع از حقوق بشر چقدر واهی، متناقض و دور از واقعیت است که خود اثباتی بر حقانیت جریان مقاومت فلسطین در برابر جریان سازش، مذاکره و مصالحه با اسرائیل جنایتکار است.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از بانوان انقلابی مشهد به مناسبت فرارسیدن روز قدس، بیانیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه صادر کردند.

«ان تنصرو الله ینصرکم و ثبت اقدامکم

خدا را شاکریم بابت دوراندیشی حکیمانه امام عظیم الشان انقلاب اسلامی در پایه گذاری روز قدس و راهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در زنده نگاه داشتن و جهانی نمودن این میراث ارزشمند امام (ره).

اینک بعد از هفت دهه ظلم و جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در حالی روز جهانی قدس در کشور‌های اسلامی و غیراسلامی برگزار خواهد شد که تمام پرده‌های غبارآلود رسانه‌ای کنار رفته و صحنه رویایی تمام جبهه حق در برابر تمام جبهه باطل، پیش روی جهانیان از هر رنگ و نژاد و آیین و مسلکی گشوده شده است و این وجدان بیدار نوع بشر است که باید در این نبرد تمدنی، تصمیم بگیرد در کدام جبهه بایستند، بجنگد و یا دفاع کند.

عمق جنایات وصف ناپذیر اسرائیل منحوس بعد از طوفان الاقصی، تایید کننده شکست ترمیم ناپذیر، استیصال و روند رو به زوال این رژیم در جریان ایستادگی جبهه مقاومت است که "أوهَنُ مِن بَیتِ العَنکَبوت" اسرائیل را تفسیر عینی کرده است.

سکوت و انفعال نهاد‌های بین‌المللی در جریان کشتار و نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط این رژیم در شش ماهه اخیر نیز نشان داد که جریان دفاع از حقوق بشر چقدر واهی، متناقض و دور از واقعیت است که خود اثباتی بر حقانیت جریان مقاومت فلسطین در برابر جریان سازش، مذاکره و مصالحه با اسرائیل جنایتکار است.

امروز به برکت خون سی هزار شهید مظلوم غزه و مقاومت حماسی مردم قهرمان آن، مسئله فلسطین از پس پرده فراموشی و غفلت جهان اسلام بیرون آمده و در صدر مسائل جهان اسلام و حتی جهان ایستاده است که این جایگاه نیاز به حراست و پاسداشت جدی دارد تا حل قطعی و پایدار مسئله فلسطین که همانا نابودی کامل رژیم صهیونیستی است باذن الله.

ما بانوان انقلابی مشهدالرضا، جمعه ۱۷ فروردین همپای مردم حق جوی ایران اسلامی و دیگر آزادی خواهان دنیا با حضور در راهپیمانی جهانی روز قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه جنایت اخیر در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، با ایمان به وعده نصرت الهی بر مقاومت تا پیروزی نهایی در این جنگ تمدنی در مقابل اسرائیل غاصب و ایادی اش تاکید کرده و آمادگی خود را برای تلاش در مسیر گسترش وحدت جهان اسلام و مردمی سازی جریان مقاومت اسلامی در حمایت از فلسطین اعلام می‌داریم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.